top of page

Verzendinformatie

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

​

Onze bestellingen worden elke werkdag om 16:00 uur naar het postkantoor gebracht en wij doen onze uiterste best zoveel mogelijk bestellingen mee te geven, óók de bestellingen met producten met een langere levertijd. Omdat wij veel producten met de hand voor je maken, is het helaas niet altijd mogelijk om deze bestellingen binnen 24 uur te verzenden. De uiterlijke leverdatum van deze producten staat ook bij het product aangegeven.

​

Ik heb veel spoed met mijn bestelling, kunnen jullie een uitzondering maken?
Natuurlijk kunnen wij bij spoed een uitzondering voor je maken. Neem zo snel mogelijk contact met ons op en we kijken naar de mogelijkheden.

 

Verzendkosten
Vanaf €75,- versturen wij je bestelling GRATIS binnen Nederland en België. Voor bestellingen onder de €75,- gelden de volgende tarieven:

 

Nederland

€1,95 Postzegel zonder Track&Trace (dit is op eigen risico)
€3,95 Brievenbus met Track&Trace
€5,95 Pakketpost

 

België
€6,95 Brievenbus- en pakketpost

 

 

Wanneer ontvang ik mijn orderbevestiging en verzendbevestiging?

Direct na het afronden van je bestelling op de website ontvang je van ons een e-mail. Ontvang je deze niet, dan is er vrijwel altijd een fout ontstaan in het e-mailadres. Stuur een e-mail naar klantenservice@wokado.nl en we kunnen de status van je order controleren en je bevestiging alsnog versturen. Wij willen je vragen je gegevens te controleren en direct contact op te nemen als er iets niet klopt. Bij voorkeur is dit per mail (je kunt een reply sturen op de bevestiging).

Discrete verzending
Ons logo, naam en adresgegevens staan op de verzendverpakking. Wil je dit niet? Laat het ons weten bij de bestelnotities bij het afrekenen, dan wordt dit afgeschermd.

​

Afhalen

Je bestelling afhalen bij onze fysieke winkel in het centrum van ’s-Hertogenbosch?
Zodra je bestelling klaar staat ontvang je een bericht van ons.

bottom of page